کاربرد های دوربین مداربسته پین هول سوزنی

کاربرد های دوربین مداربسته پین هول سوزنی

آشنایی با کاربرد های دوربین مداربسته پین هول سوزنی

یکی از رایج ترین ابزار هایی که در بسیاری از مکان‌ها بارها به چشم می‌بینید، دوربین مداربسته می‌باشد. همه ما تا به حال اهمیت و نقش پررنگ دوربین‌ های مداربسته را متوجه شده‌ایم و آن را لمس کرده‌ایم. دوربین‌ های مداربسته در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی نقش خاصی را دارند. این دوربین‌ها در انواع و مدل‌ های مختلف و گوناگون تولید می‌گردند، سپس به دست خریداران خواهد رسید. اصولاً دوربین‌ های مداربسته برای حفظ امنیت محل مورد نظر در مکان‌ها یا نقاط خیلی کور نصب می‌گردند اما در بسیاری از موارد هم به دلیل بزرگ بودن ابعاد دوربین در محیط قابل رویت هستند. برای حل مشکل دیده شدن در فضا نوع جدید از دوربین‌های مداربسته به نام دوربین پین هول سوزنی پا به بازار گذاشته است که در ادامه به تحلیل و بررسی آن و بیان کاربرد های دوربین مداربسته پین هول سوزنی می‌پردازیم.

دوربین مداربسته پین هول سوزنی چیست ؟

هنگام فروش دوربین مداربسته همدان همیشه معرفی دوربین‌ های پین هول سوزنی در اولویت می‌باشد. این دوربین اندازه بسیار کوچکی دارد. در بسیاری مواقع ممکن است بدنه دوربین کوچک نباشد، اما لنز خود دوربین‌ها به اندازه‌ای کوچک باشد که با ایجاد یک سوراخ کوچک روی دوربین به عنوان لنز تصاویر را به وسیله دوربین ثبت نماید. به دلیل کوچک بودن بدنه دوربین به راحتی آن را پشت میز، صندلی، گلدان یا تابلو مخفی خواهند کرد.

مشخصات دوربین‌ های پین هول سوزنی

علاوه بر کوچک بودن این نوع دوربین از یکسری مشخصات خاص هم برخوردار می‌باشد که در ادامه به صورت مختصر آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

قابلیت دید در شب

این دوربین به نحوی طراحی و تولید گردیده که قابلیت دید در شب را نمی‌توان برای آن عنوان نمود. دلیل اصلی عدم وجود قابلیت ابعاد بدنه و حفظ اندازه‌ های نوک دوربین مداربسته می‌باشد. برای اینکه این ضعف جبران گردد، از یکسری حسگر های باکیفیت استفاده می‌گردد تا دوربین‌ها دید مناسبی را در نور کم بتوانند ارائه دهند.

زاویه دوربین پین هول سوزنی

دوربین‌ های مینیاتوری که در فروشگاه دوربین مداربسته همدان عرضه می‌گردد، قابلیت تعویض لنز را ندارند و به گونه‌ای دارای لنز ثابت می‌باشند. لنز های نصب شده در این بدنه و ترکیب این لنزها محدوده ای با لنز ۲.۸ میلی متری از حداقل زاویه دید 83 تا 115 درجه را به کاربر ها ارائه می‌دهد.

کیس دوربین مینیاتوری

همانطور که می‌دانید دوربین‌های پین هول سوزنی دارای ابعاد بسیار کوچکی می‌باشد. به همین کیس آن هم در اندازه 5.3 در 3.5 تا به راحتی آن را مخفی کرده و در هر نقطه‌ای آن را جاسازی نموده است. پس با  تمام این اوصاف خاطر کوچک بودن دوربین مینیاتوری کیس‌ های آنها هم کوچک خواهد بود.

تکنولوژی به کار رفته در دوربین‌ های مداربسته سوزنی

این نوع دوربین‌ها با توجه به بدنه آنها هم از تکنولوژی دوربین‌ های مداربسته AHD پشتیبانی می‌کنند و هم از IP که قابلیت دوربین‌ های پینه هول سوزنی تحت شبکه از AHD خیلی بالاتر و بیشتر می‌باشد. در تکنولوژی‌ های دوربین‌ های مداربسته همدان تحت شبکه نیازی به دستگاه‌ های ضبط نمی‎باشد و مستقیما خود دوربین تصاویر دریافت و ضبط می‌کنند. به خاطر وجود این تکنولوژی می‌توان ویژگی‌ هایی نظیر قابلیت ضد نور شدید و کاهش نویز تصویر و تنظیم نمایید.

نحوه تامین برق دوربین‌ های مینیاتوری

دوربین‌ های مداربسته مینیاتوری یا پین هول همانند دیگر دوربین‌ ها با برق‌ های 12 ولت به خوبی فعالیت می‌کنند. برای اینکه بتوان این دوربین‌ها را فعال نمود نیاز است که یک دوربین را به یک آداپتور 12 ولت وصل نمایید. بعد از آن دو کابل صدا و تصویر را به دستگاه DVR انتقال دهید، تصاویری که از دوربین مداربسته سوزنی یا مینیاتوری ثبت می‌شوند، از طریق نمایشگر های تلویزیون قابل مشاهده می‌باشد.

کاربرد های دوربین مداربسته پین هول سوزنی

کاربرد های دوربین مداربسته پین هول سوزنی

دوربین‌ های پین هول سوزنی به دلیل برخورداری از ابعاد کوچک برای نصب و ضبط تصاویر به صورت نامحسوس مورد استفاده و استقبال قرار می‌گیرند. از نظر نمایندگان فروش دوربین‌ های مداربسته همدان بهتر است آنها را فقط در جایی که قرار است در مرکز دیدن نباشند، به کار ببرید. در غیر این صورت استفاده نابجا از آن خواهد شد. از این دوربین‌ها در مکان هایی که قابلیت نصب دوربین‌ های بولت یا دام همانند اتوبوس‌ها، ویترین مغازه‌ ها، اتاق‌های کوچک نباشد، به خوبی استفاده می‌گردد. اکثر اوقات طی یک فعالیت صنعتی امکان دسترسی و مشاهده قیمت‌ های مختلف یک فرآیند وجود ندارد. در این شرایط از دوربین‌های مداربسته مینیاتوری و پین هول به خاطر کوچک بودن استفاده می‌کنند. همچنین این دوربین برای ثبت و ضبط لحظات خاص ورزشی، حیات وحش، خودرو و سینما کاربرد فراوان دارد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش دوربین‌ های پین هول سوزنی همدان

در یک حالت کلی و اصلی دوربین‌های مداربسته پین هول سوزنی قیمت کمتری نسبت به دیگر دوربین‌ها دار،ند اما مطابق با امکانات زیر ممکن است قیمت‌ها متغیر باشد این امکانات عبارتند از :

  • باتری خور بودن دوربین مینیاتوری
  • برخورداری از رزولوشن بالا
  • داشتن منوی OSD
  • توانایی قابلیت دید در شب
  • توانایی یا قابلیت ضبط صدا
  • سایز یک اندازه دوربین
  • برخورداری از قاب و یا انواع قاب‌های دوربین
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.